!

super hostarn, det är jag det! uch så träligt det är.
har träningsvärk i magen tillochmed,
åker upp till min käre läkare imorgon och ber om flera kilo hostmedicin!
funderar just nu på om jag ska åka hem till min pojkvän och sova där eller om man skulle stanna hemma.
det vore ju skönt. känns som att det är flera tusen mil dit just nu. bäst skulle ju vara om han kom hit..
jaja, vi får väll se, ni som läste min blogg innan, ja vad har hänt?
ja, jag har skaffat körkort. hur underbart är inte det liksom? skulle kunna bo i bilen känns det som.
men har ju faktiskt fått körkortet för att jag helt enkelt ens ska kunna ta mig hem, eftersom jag bor på landet.
jag har extra jobba på bigarrå, sjukhusets restaurang, cafe och kiosk! inte helt fel med lite cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0