life is life

tjenixen. åkte och hämtade ut hostmedicin idag, skönt, vill bara att den här jäkla hostan ska försvinna.
den väcker mig tusentals gånger om natten, det är asnice.
har setat och fixat med kontot ett tag nu med min mor.
nu väntas det bara på kortet så jag kan börja ha min egna ekonomi, med sparkonton och så.
skulle också åkt hem till min pojkväns mormor och morfar idag och grilla.
men jag orkade tyvär inte så jag har i stort sett setat hemma hela dagen och väntat på att jag ska få träffa min älskling, att han ska sluta jobbet och att han ska åka över dit och sen komma hit och mysa med mig.
men så blev det ju inte idag heller. skaplig surt när man har setat och väntat hela dagen..


imorgon tror jag att jag kommer må mycket bättre. hoppas iallafall på det, känns så! skulle vara underbart!

välkommen till min värld, detta är min söta far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0