mitt jobb.

tror minnsan jag missade ett samtal från jobbet. dom ringer ju när dom behöver extra hjälp.
saken är att jag har vart sjuk sen jag kom hem från peace and love. och det känns fel att bara säga nej jag är sjuk, för det låter som att man ljuger. jag menar det är ju inte normalt att vara sjuk så länge. men jag kan dock inte rå för det, kan heller inte stå och hosta ner alla plus maten, funkar liksom inte. och stå i kassan kan jag inte heller göra, kul att få host attack precis framför en kund. nej inte okej. men känner mig så dum bara.. hellre att jag blir helt frisk och kan jobba resten av sommaren än att jag går dit nu, och riskerar att bli mer sjuk. no thankyou! antar att dom kommer vara lite bittra på mig när jag kommer tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0