inte är jag en hajjare på rubriker inte

tjenixen !
jag som skaffade en ny blogg för att jag skulle bli duktigare och så.
men nu har jag ej updaterat på fem dagar. dålig som jag är.
helgen var fartfyld med lite fest, skumparty dessutom.


lördagen fyllde min bror 12 hela år så jag firade honom, och gick ut och bowlade med mina små barn rasmus, linus och reene. det var skoj.
har jobbat måndag och idag. ont i fötterna har jag som heter duga.
skönt att vara ledig imorgon sen är det jobba veckan ut.. pust och stön.
fast skönt när pengarna rullar in..

igår åkte min käre vän och syster sabina till USA, för att hälsa på sin far efter många många år.
jag saknar henne redan, och om du läser detta, så hoppas du får en helt underbar resa med många upplevelser och äventyr. du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0